Je nutné sa pri objednávaní tovaru registrovať?
Nie, pre nakupovanie sa nemusíte registrovať.
Ako odosielate tovar a kedy mi príde?
Tovar odosielame najčastejšie druhý deň od objednania a v nasledujúcich 2 dňoch je tovar doručovaný (pri nadrozmerných zásielkach - napr. biliardové stoly - je doba dodania max 5 pracovných dní od objednania). V malom percente prípadov posielame tovar tretí deň od objednania. O odoslaní tovaru budete vždy informovaný na email zadaný v objednávke.
K odosielaniu zásielok využívame služby UPS + Raben. Ak objednáte tovar do 70 kg, dopraví Vám ho UPS, ak sa bude jednať o zásielku nad 70 kg, dopraví Vám ju Raben.
Ešte mi neprišlo potvrdenie objednávky na email?
Je možné, že potvrdzovací email spadol do spamu (prosím, skontrolujte si spam vo Vašej schránke) alebo je nesprávne zadaný Váš email v objednávke. Prosím, kontaktujte nás na chatu alebo emailu info@hobby-byvanie.sk, pomôžeme Vám.
Je možné si tovar niekde prehliadnuť?
Bohužiaľ nie, ale ak Vám nebude vyhovovať, je možné ho do 14 dní vrátiť.
Je možné zakúpiť tovar aj na splátky?
Nie, bohužiaľ, túto službu neponúkame.
Ako dlho platí záruka na tovar?
Záruku na tovar poskytujeme podľa zákona v trvaní 2 rokov, na tovar zakúpený pre podnikateľské účely je táto záruka podľa zákona skrátená na 1 rok (zadaním IČ alebo DIČ do objednávky sa objednávka špecifikuje ako podnikateľská).
Aký je výrobca Vášho tovaru?
Výrobcov máme niekoľko, rovnako ako kategórií produktov. Šport, záhradné vybavenie, ratanový nábytok a hračky sú väčšinou od českých dodávateľov. Na ďalší tovar máme dodávateľa z Nemecka, ktorý má síce niektoré výrobné haly v Číne, napriek tomu však tovar musí spĺňať nemecké normy, a samozrejme normy EÚ.
Je možné sobotné doručenie?
Bohužiaľ, ani jeden z našich dopravcov sobotné doručenie neumožňuje.
Ako mám postupovať v prípade, že mi bol doručený nefunkčný tovar? Potrebujem tovar vrátiť alebo reklamovať.
Najskôr nás kontaktujte na emailu info@hobby-byvanie.sk a spoločne vzniknutú situáciu vyriešime k Vašej spokojnosti.